Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAllison, Desmond
TitelAssertions and Alternatives: Helping ESL Undergraduates Extend Their Choices in Academic Writing.
QuelleIn: Journal of Second Language Writing, 4 (1995) 1, S.1-15Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1060-3743
SchlagwörterCollege Students; Course Content; English (Second Language); Essays; Expository Writing; Feedback; Freshman Composition; Higher Education; Language of Instruction; Second Language Instruction; Teaching Methods; Word Recognition; Writing (Composition); Writing Skills; Hong Kong
AbstractDiscusses short extracts from essays written by first-year undergraduates following an English-as-a-Second-Language medium humanities curriculum at the University of Hong Kong. Some of the wording reflected unintended knowledge claims. Feedback sessions on students' essays looked into ways in which a writer's factual or evaluative claims might be advanced, qualified, or assumed. (40 references) (Author/CK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Second Language Writing" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: